WINTER SALE! LAAGSTE PRIJS GARANTIE | BEPERKTE VOORRAAD OP=OP

Ruilen & Retourneren

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dit vinden wij natuurlijk heel jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

Retourneren stappenplan

1. Meld je retour aan via de klantenservice pagina. Vermeld jouw naam en ordernummer.

2. Wij sturen je een retourformulier op. Vul het in en stuur het mee met jouw pakket. 

3. Maak een retourlabel aan in ons retourportaal. (Voor elk gebruikte retourlabel worden de kosten in rekening gebracht) zorg dat u één label gebruikt om extra kosten te vermijden. 

4. Lever het pakket in bij een DHL servicepunt. 

5. Wij zullen het bedrag uiterlijk 10 dagen na ontvangst en goedkeuring van retour terugstorten. 

LET OP: Stuur het retour niet op zonder het aan te melden en een retourformulier te ontvangen. Retouren worden niet behandeld als deze niet volgens het stappenplan zijn uitgevoerd. 

Mag ik mijn pakket retourneren?

Wij kunnen in de volgende gevallen de retouren niet accepteren:

• Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.

• Artikelen die ruiken naar bijvoorbeeld rookgeur, zweetgeur, parfumgeur of andere geuren waar onze producten normaal niet naar ruiken. 

• Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*

• Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *

    Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

    Hoelang duurt het retour verwerkingsproces?

    De retour wordt binnen 10 dagen afgehandeld. Tijdens feestdagen of andere drukke dagen kan dit langer duren.

    Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

    Wanneer de retourzending is verwerkt duurt het 5 tot 10 werkdagen voordat het geld op uw rekening staat.

    Help! Mijn artikelen zijn geretourneerd, maar niet ontvangen bij SofaSeals?

    Retourzendingen zijn ten alle tijden voor risico van de koper. Hierin is SofaSeals niet aansprakelijk voor verloren of beschadigde zendingen die retour komen. De Track & Trace code dient de klant daarom te bewaren.

    Retourvoorwaarden

    Onderstaande retourvoorwaarden zijn van kracht, indien anders gecommuniceerd via de klantenservice.

    • Product en verpakking dient in originele staat te zijn

    • Product en verpakking dienen ongebruikt te zijn

    • Product en verpakking zijn onbeschadigd en volledig intact.

    • Product is ongedragen

    • Producten in de categorie 'gezichtsverzorging' en 'lichaamsverzorging' die in contact staan met het lichaam, kunnen vanuit hygiënisch perspectief alleen worden geretourneerd indien de verzegeling nog bevestigd en niet verwijderd is.

    14 dagen bedenktermijn

    U heeft het recht om binnen 14 dagen, nadat je jouw volledige bestelling hebt ontvangen, de overeenkomst te herroepen zonder opgave van reden. U maakt gebruik van uw herroepingsrecht als het schriftelijk per mail (info@sofaseals.nl) gecommuniceerd wordt. Een retourzending kan alleen geaccepteerd worden, als de bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet. 

    U bent aansprakelijk voor waardevermindering van de producten als gebruik van de producten verder gaat dan noodzakelijk is om aard, kenmerk en werking te bepalen. Houd hierin alle bovenstaande voorwaarden in acht.

    Zondag,maandag,dinsdag,woensdag, donderdag,vrijdag,zaterdag
    Januari,februari,maart,april,mei,juni,juli,augustus,september,oktober,november,december
    Niet genoeg items beschikbaar. Slechts [max] over.
    Winkelwagen

    Je winkelwagen is leeg

    Terug naar winkel